Is er bij het programma '1 tegen 100' iedere week een nieuw publiek?

Bij het NCRV programma 1 tegen 100 moet een deelnemer vaak een week later terugkomen om de tegenspelers weg te spelen die het die week vol gehouden hadden. Maar worden de spelers die al een fout gemaakt hadden 'vervangen' of blijven die iedere week tot ze zelf eens aan de beurt zijn. Hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Het beste antwoord

Volgens een bron op internet niet.

Er schenen (althans dat was zo in 2011) 3 afleveringen te worden opgenomen met een opnameduur van ongeveer 6 uur totaal, met hetzelfde publiek dus. Op tv worden de uitzendingen ingekort uitgezonden.

Conclusie: je ziet drie weken achter elkaar hetzelfde publiek, misschien gaan de mensen nog eens verzitten...
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord!