Hoe kan ik een tv meenemen met een busreis naar Duitsland?

Ik ga met school met de bus een week naar Duitsland, en we willen graag een tv meenemen, maar hoe kunnen we hem vervoeren zonder te beschadigen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het belangrijkste is het scherm , beschermen met bv een stevig stuk karton.Daarna in een doos omringt die je dan opvult met bv papier.
Maar het belangrijkste is dat je de aankoop documenten meeneemt. Dit om te bewijsen dat het jullie eigendom is of (en) dat er geen btw moet op betaald worden in het land dat jullie bezoekt.
Eventueel garantiebewijzen, wanneer nog van toepassing.
Ook moet je bekijken of dat de stekker colmpatiebel is met het land dat je bezoekt. Normaal is dat geen probleem maar ik weet bv dat duistland een ander systeem heeht van aarding. Sommige van de stekkers vooral oude modelen kan je niet gebruiken in Duitsland.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neem de TV mee in originele doos met originele piepschuim. Dat is altijd het beste om een platte TV mee te vervoeren. Anders kan je doeken of kleding op het scherm leggen om het scherm niet te beschadigen. Als je een oude glazen TV vervoert, is dit makkelijker, die dingen gaan bijna niet kapot. Je kan hem dus gerust in de opslagruimte van de bus neerleggen.