Hoe kom ik achter het onderwerp dat volgende week in het programma Labyrint behandeld wordt?

(programma van de VPRO)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dan ga je naar de site van het programma: http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint.html , klikt op februari, en zie:
http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2012/februari/29-02.html
"Maar liefst 85 procent van de massa in het heelal is zoek, een kosmologisch raadsel waar astronomen zich al veertig jaar het hoofd over breken. Labyrint volgt drie onderzoekers die in het ondergrondse laboratorium van Gran Sasso op zoek zijn naar die ontbrekende, donkere materie."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was makkelijk scoren he! ;) +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik begrijp niet dat iemand niet op het idee komt om even te kijken of er een site is. Zeker de VPRO is nogal goed met crossmedia-dingen, dus die info is makkelijk te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logische min ook weer ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achja ik merk dat mensen waarvan ik vermoed dat ze uit wrok zitten te minnen daarna ineens heel stil worden, en dat lijt me een teken dat de moderators er dicht bovenop zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik heb gewoon een min-naar. Ik wacht op de bloemen en bonbons :-)