Is Jersey shore en Geordie shore gespeeld ?

Is Jersey shore en Geordie shore nep ?
Net zo als Operation Repo is echt alles nep.
Of is het gedeeltelijk nep, worden er sommige dingen van te voren besproken, en zijn de ruzie, s in huis gespeeld ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Nee, het is echt.
Tuurlijk zijn er sommige dingen die vooraf worden besproken en dingen die ze moeten doen en welke ze niet mogen doen..
Maar als je bijvoorbeeld het gevecht tussen mike en ron zag, dan weet je wel dat dat niet vooraf is ingestudeerd.
Bij veel van die punk'd programma's etc is het wel nep, is het gespeeld.
Maar Jersey Shore is gewoon een echte reality show.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is, helaas, echt. Niets is geacteerd. Wel worden sommige situaties aangestuurd, zodat er iets gaat gebeuren.