3 on stage swedish house mafia

19 februari was er een aflevering van 3 on stage op tv met als onderwerp swedish house mafia. Ik kan deze alleen nergens terug vinden bij uitzending gemist e.d. ook youtube heeft het niet.
wie weet waar ik het terug kan kijken of wie heeft het misschien opgenomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Dat hoort bij het programma 3 voor 12. Dat is van de vpro op Ned 3. Ik denk dat binnenkort deze te bekijken is op www.uitzendinggemist.nl ze zijn gewoon wat traag met er op zetten en anders kan je missch op youtube naar 3 voor 12 zoeken. Dat heb ik niet geprobeerd. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ook op zoek naar deze aflevering van swedish house mafia, maar heb het ondertussen nog niet kunnen vinden. Ben jij de aflevering al tegen gekomen?