welke aflevering is dit van flashpoint?

ik heb een gebrande dvd terug gevonden, met alleen het woord flashpoint, ik keek deze maar ik kan er niet achter komen welke aflevering / seizoen het is, in het menu staan geen seizoenen of afleveringen of disc 3 bijvoorbeeld..

de eerste aflevering begint met een man die roekeloos rijd, en een vrouw en kind ontvoerd, uiteindelijk gaat de vrouw uit de auto, de man heeft het kind nog wel mee en een ijshockey tas waar gestolen wapens inzitten,
de 2de aflevering begint dat een vrouw met dr dochter becky in een speeltuin zit, met vele andere kinderen, het meisje kreeg een time-out, de moeder verloor het kind uit het zicht, en later belt ook een kind van 5 na de alarm lijn dat ze bang is, zij zit bij een apotheker, er was ok een man die foto`s maakte van spelende kinderen,

kan iemand mij vertellen welke aflevering titels seizoen of dvd is?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Kijk even op de wikipedia site van flashpoint the serie dan wordt alles duidelijk. Als ik me niet vergis zijn dit sfleveringen van seizoen 2 dvd 2