Welke tv-serie is vergelijkbaar met the tudors?

Ik en mijn vriend keken eerst the tudors, maar nu hebben we alle afleveringen gezien.
Is er een vergelijkbare serie die dus ook per aflevering best lang duurt en een beetje historisch is enzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

North & South
Duurt ook best lang per aflevering en is zeker historisch, gaat over de Amerikaanse Burgeroorlog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Upstairs downstairs.
De eerste belangrijke, historische dramaserie die speciaal voor de Britse televisie is geschreven. De serie werd bekroond met diverse Emmy’s en was een doorslaand succes. De serie beschrijft het wel en wee van de bewoners van het huis, de aristocratische familie Bellamy (upstairs) en hun trouwe bedienden, downstairs. Dit tegen een achtergrond van ingrijpende sociale veranderingen die plaats vonden en het einde van de Victoriaanse tijdperk inluidden en de naderende Eerste Wereldoorlog.
Amadea
13 jaar geleden
Èèn van de aller beste serie van de afgelopen tijd is toch Dexter!! er zijn 5 seizoenen van en gaat in het kort over een kerel die bij moordzaken bij de politie werkt en daar bloed analist is. hij zit voor zijn werk achter seriemoordenaars aan maar hij is er zelf ook èèn. hij vermoord mensen die hun straf ontlopen! echt super spannend! lijkt helaas helemaal niet op the tudors maar is een absolute must see......