Omdat je via die app niet kan betalen. Op de RTL XL website kost die uitzending €0.99.
11 jaar geleden
grasmaaier
11 jaar geleden
Dat staat bij de veelgestelde vragen op de RTL XL Site. Heb je een programma in de app gevonden, maar zie je geen afleveringen? Dan heb je waarschijnlijk te maken met afleveringen die op onze website tegen een kleine vergoeding worden aangeboden (bijvoorbeeld Moordvrouw en Divorce). Het is op dit moment nog niet mogelijk om te betalen in onze apps, vandaar dat deze niet beschikbaar zijn. Uiteraard blijven we wel altijd volop bezig onze apps te ontwikkelen voor de toekomst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt dankzij jou weet ik EINDELIJK waarom je moordvrouw niet kan kijken!! :)

Andere antwoorden (1)

de makers geven geen gratis toestemming !
maar seizoen 1 is wel gratis ( ook op de app ? )
ook kan je op YouTube moordvrouw kijken :-)