Wanneer komt The Vampire Diaries terug op VijfTv?

Ze zijn er overlaatst mee gestopt en nu is het Pretty Little Liars. Ook goed, maar toch wil liever Vampire Diaries.. Weet er iemand of het nog terugkomt, en wanneer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echte fans downloaden.

Het beste antwoord

Kan wel even duren ben ik bang. Seizoen 3 wordt ik Amerika al voor de tweede keer uitgezonden en in Nederland waren ze nog bezig met seizoen 1 (ik dacht althans seizoen 1). Pas zijn de blurays/dvd's uitgekomen met NL ondertiteling van seizoen 2.. Nederland loopt dus erg achter in vergelijking met Amerika. Helaas,want ik ben ook dol op de serie!