is het normaal om te huilen als je de laatste aflevering van een serie hebt gezien?

Ik heb pas geleden de laatste aflevering van "Prison Break" gezien. (goede serie!) Alleen toen de serie was afgelopen voelde ik me heel depressief en moest huilen, ik denk omdat ik de karakters van de serie mis. Is dit normaal? Want het is nu een week geleden en ik voel me er nog steeds "klote" over zeg maar. Ik volg nu weer een andere serie en denk dat ik daarbij hetzelfde krijg. Is het gewoonlijk dat ik me zo voel hierdoor? En kan je er ook iets aan doen dat het weg gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1K
Amadea
11 jaar geleden
Laat me raden: jij bent een puber. En ja, dan is dat normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe wist je dat ik een puber ben??
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb ik ook wel eens hoor, als ik intensief een serie volgde.
Hoef je niet per se puber voor te zijn
Ritsuka
11 jaar geleden
Maar een week is wel lang hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouja 4 dagen, niet echt een week.

Het beste antwoord

Volgens mij is dat heel normaal dat je gaat huilen om het einde van een serie. Want het komt nooit meer terug, er zullen geen nieuwe verhalen meer komen waarop je je zal verheugen.
Ik herken het gevoel echt belachelijk goed want je hebt een hoofdstuk afgesloten van iets voor mijn gevoel. Ik denk dat dit gevoel ook bij jou van toepassing is. Zoals je ook al zei, je mist de personages.

Het enigste wat ik hiervoor zou kunnen bedenken, om gevoel weg te-halen, is om een nieuwe serie te zoeken en je daarin te storten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik debk dat je gelijk hebt. Ik ben ook aan een nieuwe serie begonnen.. En het voelt wel goed, bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Ja, dat is normaal. Ik heb het vaak bij GTST en Take Me Out. Hebben meerdere mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker bezig :D
Als je er meer dan een week lang echt last van hebt vind ik het wel een beetje problematisch. Als je er na een week nog steeds af en toe met weemoed aan terugdenkt is er niets aan de hand. Het is normaal dat je iets mist waar je van genoten hebt.

Ik mis Swiebertje nog steeds ;-)