Waar kan ik "bij oh oh cherso thuis" terug kijken? zie uitleg.

ik weet niet meer bij welk programma dit was, maar ze gingen toen bij barbie volgens mij op bzoek en kwam Jokertje tegen op straat.... zou dit graaag terug zien! iemand? ( dus niet babrbie's baby of oh oh cherso zelf) dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Omdat je vermeldt dat het niet om ''Oh oh Cherso'' zelf gaat denk ik dat het om het programma ''Van der Vorst ziet sterren'' gaat. Volgens een bron op internet (zie in bron 2) moet het gaan om de uitzending van 1 oktober 2010. Zie in bron 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje ! Dat was em !

Andere antwoorden (1)

http://www.rtl.nl/xl/
klik je op a-z
dan op de letter "O"
dan klik je op oh oh cherso

ik hoop dat dit genoeg info is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar daar staat alleen oh oh cherso en ohoh tirol zef op.. ik bedoel echt dat ze in den Haag die mensen thuis bezoeken... of kijk ik nou met m'n neus.