Hoe komt het dat sommige programma's die ik terug kan kijk op tv (via kpn) geld kosten, terwijl deze via rtlxl gratis zijn?

Komt dat omdat KPN ze over moet kopen of zo?
Maar hoe bepalen ze dan welk programma wel geld kost en welk programma gratis is?

Weet jij het antwoord?

/2500

KPN moet ze volgens mij inderdaad over kopen of ze willen er gewoon zelf winst mee maken. KPN zijn zelf vooral gericht op winst maken en enorme afzetters als je ze vergelijkt met andere providers.

Dit komt omdat RTL hier aan wil verdienen! Ik heb interactieve tv van Ziggo en moet ook de RTL uitzendinggemist betalen, terwijl uitzending gemist van Ned. 1,2 en 3 wel gratis is!

Bronnen:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.p...

Aangezien rtl de rechten heeft om het uit te zenden (uitzendrechten) en het binnen een week mogen herhalen kunnen zij deze serie (als dit in het contract staat) voor niks aanbieden ik weet dat buitenlandse programma's (zoals Obese usa) die wel op tv worden uitgezonden, niet terug gekeken kunnen worden ivm met uitzendrechen. KPN is een commercieel bedrijf die diensten aanbied. KPN beschikt niet over uitzendrechten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100