dat kan op de site van RTL. Je betaalt wel 99 eurocent per aflevering. Dit is waarschijnlijk zo omdat men de serie gaat uitgeven op DVD/Blu-ray.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via RTLXL.nl, en in een abonnement vorm nlziet.nl

Via RTLXL betaal je per aflevering en via nlziet betaal je maandelijks €7,- en kan je 365 dagen na tv uitzending ALLE programma's van SBS Group (SBS6, Net 5 en Veronica) alle RTL zenders (RTL 4,5 7 en 8) en alle publieke omroepen (NPO 1, NPO 2 en NPO 3)
Dit abonnement kan interessant zijn, echter vind ik het aanbod mager (geen films, dus geen totaal oplossing) en in verhouding erg prijzig..

Gratis kan ook je kan hem evt, Downloaden via nieuwsgroepen! let op downloaden van auteurs materiaal is sinds kort verboden in Nederland!