Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Deadliest Roads (RTL7) echt of gedramatiseerd?

In de aflevering van 7 februari rijden Tino en Tim met een dieseltank naar een nabijgelegen dorp. Bij vertrek plakt Tim de letters TNT op de achterkant van de tank. Terwijl ze over de weg rijden, zijn er echter diverse shots van de achterkant van de tank waarbij TNT niet zichtbaar is.

Zijn de scènes uit IRT Deadliest Roads 'echt', onbewerkt, of zijn het beelden van diverse ritten die samengevoegd zijn?

Toegevoegd na 6 dagen:
* aanvulling:

Dat Operation Repo nagespeelde situaties zijn was me bekend. Maar hoe script je IRT? Hoe dramatiseren ze die weg en de situaties dan? Ik kan me voorstellen dat het veel erger lijkt als je een aantal ritten in elkaar plakt, maar dan ga ik er van uit dat de scenes in elk geval wel echt zijn. Of zijn ze dat ook niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
691
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad gedramatiseerd, net als operation repo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zoals zoveel van dit soort programma's is ook dit gewoon gescript en zwaar gedramatiseerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat Operation Repo nagespeelde situaties zijn was me bekend. Maar hoe script je IRT? Hoe dramatiseren ze die weg en de situaties dan? Ik kan me voorstellen dat het veel erger lijkt als je een aantal ritten in elkaar plakt, maar dan ga ik er van uit dat de scenes in elk geval wel echt zijn. Of zijn ze dat ook niet? Daar gaat mijn wereldbeeld...
Gescript, gedramatiseerd, en dan nog al die animaties om het erg te laten lijken..
Neemt niet weg dat ik het ook wel eens wil proberen op zo'n weggetje :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding