De bedenkers achter de Peynenburgreclames hebben iets nieuws bedacht: Iedereen houdt van de welbekende ontbijtkoek, op EEN Nederlander na: Leo Veensma.
Nu gaat het team van Peynenburg manieren bedenken om Leo 'over de streep' te trekken.

Een handige manier om meerdere grappige reclames te kunnen maken, waarbij zogenaamd steeds op een andere manier wordt geprobeerd om Veensma aan de ontbijtkoek te krijgen.
En natuurlijk mislukt het telkens.

Kortom: Een handig bedachte reclame waar je veel kanten mee opkunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die bestaat niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leo Veensma is fictief, ook ik dacht dat het een bekend persoon was waarvan ik het bestaan niet wist! dus heb ik deze vraag ook gesleld maar werd weldra verwijderd en heeft mij dus 6 - punten gekost!!!! ( 3 voor het stellen van de vraag 3 omdat het werd verwijderd) Oppassen!