Welke reclamespot speelde zich af in een vogelkijkhut?

Er was ooit eens een reclamespot op de Nederlandse Tv die zich afspeelde in een vogelkijkhut of vogelkijkplaats. Ze observeerden daar de grauwe kiekendief die de vogelaar in al zeker 30 jaar niet gezien had. Iemand kraakt met een papiertje van een snoepje of iets dergelijks en de vogel vliegt weg. Moraal van het verhaal, het snoepje, waar reclame voor gemaakt werd, is lekkerder dan de waarneming mooi is. Over welk product ging deze reclame?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ken die ook! Maar waar het ook weer van was!

Het beste antwoord

Ik weet bijna zeker dat dit een reclame was van evergreen crunchy! Zo knapperig was die, dat ze er de vogels mee afschrikten