Welk nummer word er in spin city gespeeld als mike en nikki over de straat lopen en elkaar tegen komen op een hoek waar ze zoenen?

Ik weet niet wel seizoen of welke aflevering maar deze scène is in twee afleveringen op tv geweest en niet te vinden met soundhound

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het liedje heet "Everybody Gets What They Deserve" van The Churchills.

De aflevering heet "Internal Affairs". Het is aflevering 16 van seizoen 3.

Zie ook http://www.youtube.com/watch?v=UDjhcXjdiPE en http://www.imdb.com/title/tt0707031/?ref_=fn_al_tt_1

Toegevoegd na 9 minuten:
Dit is leuk, van de Engelse Wikipedia-site: "The Churchills are an indie pop/rock foursome from the New York/New Jersey area. They are probably most commonly known for their appearance on the television show Spin City, during season 3 in the episode titled "Internal Affairs". They performed their song "Everybody Gets What They Deserve" at the end of the show in front of the Flatiron Building in Manhattan."!!!
Antoni