Hoe kan ik met een Humax iHDR-5200c bestanden afspelen van een externe harde schijf?

Ik heb een poging gedaan (via usb) maar dan loopt de Humax vast of, in een enkel geval, start er wel iets op en zie ik een aantal van mijn mappen waar bestanden in staan. Echter duurt het laden steeds minuten lang en als hij uiteindelijk het mapje moet openen waar het 'echte' videobestand instaat, dan loopt hij vast... Iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (1)

Volgens mij is deze Humax geen mediaplayer en zal dus de bestandsformats op jou externe harde schijf niet herkennen, de usb uit/ingang is dus waarschijnlijk alleen bedoeld voor opnemen en later afspelen van televisie opnames (en event. voor updates)