Waar kan ik deze aflevering van de BZT show vinden ?

Ik zoek een aflevering van de BZT show uit 2009 , daar zat mijn broer in. Hij moest het weer presenteren (dat was zijn wens). Kan iemand die vinden ? Op de site lukt het mij niet, helaas.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke datum??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas , die heb ik niet, ik weet alleen dat het in 2009 is..

Het beste antwoord

Dat kan via de site in de bron. Zoek even de betreffende datum op of in ieder geval de maand, dan heb je de aflevering zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah , ik ga het zoeken, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Beeld en Geluid slaat alles op wat ooit op TV is geweest. Via de site (link) kan je in het archief kijken, als je de datum nog weet kan je hem gelijk opzoeken. Je moet wel er een DVD van kopen (€34,95)

Er is een hele kleine kans dat er op Youtube iets te vinden is, ik kan niks vinden (verwacht het ook niet) en het kan zijn dat toevallig een bekende van je het destijds heeft opgenomen, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!