Is er ook expeditie robinson voor normale mensen

Ik zou t heel leuk vinden om mee te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K

Antwoorden (4)

Dat was ooit, net zoals "Wie is de Mol" ooit begonnen is als spel voor Niet bekende nederlanders.

Aangezien de versies met bekende Nederlanders zo ontzettend aanslaan vrees ik dat ze dat niet meer gaan veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Expeditie Robinson is al heel vaak georganiseerd.

Ik schat zo'n 6-8 keer met niet-beroemde mensen, 1 keer met 'all-stars' (mensen die al een keer hadden meegedaan) en ik dacht dat dit de 2e keer was dat ze het met 'VIPS' deden. (hoewel ik de meeste mensen niet kende, ik had alleen van Do gehoord).

De kans dat ze het nog een keer met niet-beroemde mensen gaan doen lijkt me groot.

Ze nemen het programma meestal op in de zomer, en zenden het uit in de herfst.
Ze zoeken mensen heel zorgvuldig uit omdat ze natuurlijk willen dat jij niet zo snel opgeeft. Dus ik neem aan dat ze ruim voor de zomer mensen al uit gaan zoeken.

Ik zou het programma blijven kijken en hopelijk vragen ze een keer mensen voor de volgende keer.
De kans lijkt me groot! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er doen niet hele bekende mensen mee maar meestal
Aar niet alyij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger wel, tegenwoordig niet meer.

Dit komt omdat de kijker (wij) beroemde mensen interessanter vinden. En daardoor kijken.

Expeditie Robinson bijv., krijgt meer kijkers door de mensen die erin spelen, hierdoor verdienen ze meer geld.

En daar draait het om: GELD.