Hoe kan het dat de mol altijd de finale haalt bij wie is de mol?

Ik probeer het wat te volgen, alleen kan het niet zo zijn datde mol eerder word weggestemd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
9.3K

Antwoorden (2)

De speler stemmen niet op degene die ze eruit willen hebben. Ze maken op het einde van de dag (of 2 dagen) een test met 20 vragen over de mol. Wie deze test het slechtst gemaakt heeft ligt eruit. De mol weet natuurlijk op alle vragen het antwoord, dus die ligt er nooit uit. (Ik weet niet of de mol serieus de test invult, maar de programmamakers zorgen er natuurlijk voor dat de mol een groen scherm krijgt)
Zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Er is in het verleden overigens wel eens gestemd in het programma, maar dat was toen voor een nieuwe penningmeester of beheerder van de kas, als ik me goed herinner. Natuurlijk wordt het programma erg boeiend als de kandidaten De Mol kiezen als penningmeester of kasbeheerder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De penningmeester wordt inderdaad gekozen door de kandidaten zelf, nu nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo 'nu nog'?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit seizoen toch ook nog? Ze had het over 'in het verleden', maar nu wordt dat nog steeds gedaan, gekozen door de kandidaten zelf, van daar dat 'nu nog'. (of ik heb het fout)
Antoni
11 jaar geleden
Oh, sorry, mijn fout! Mijn reactie is niet helemaal duidelijk, omdat ik een deel van mijn reactie dat ik eerst had geschreven, later weer heb weggehaald. Ik kijk het programma niet altijd. In het verleden heb ik een aflevering gezien, waarin een nieuwe penningmeester werd gekozen, omdat de oude zijn werk niet goed deed; dat was er toen aan de hand, als ik me goed herinner. Over die aflevering sprak ik in mijn reactie. Of in alle reeksen standaard een penningmeester werd en wordt gekozen, weet ik niet. Zo vaak kijk ik het programma niet. Ik ga er trouwens wel van uit, dat er altijd een penningmeester wordt gekozen. liesmoozie, ik ben overigens een "hij". Excuus voor de onduidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, nu begrijp ik je Lies. Vanaf de eerste afl vraagt de programmaleider/ster wie het geld gaat beheren en vaak wordt er dan gestemd maar soms steekt iemand gewoon zijn hand op. George had toch de pot toen? Lachen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Antoni: Sorry, ik had er niet echt op gelet dat ik "ze' of 'hij' schreef.
Het maakt niet uit wat de mol tijdens de test invult. hij is onschendbaar en blijft tot het laatst in de aflevering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij weet toch alle vragen: hij weet immers wie de mol is :)
Antoni
11 jaar geleden
Hij weet de antwoorden, niet de vragen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet je dat? Ooit mol geweest?
Antoni
11 jaar geleden
De vragen van de test gaan over De Mol. Bijvoorbeeld: "Is De Mol een man of een vrouw?" of "Zat De Mol bij het laatste spel van vandaag in team in 1 of team 2?". De Mol zal deze antwoorden weten, omdat hij zelf De Mol is. En ook wanneer hij antwoorden niet zou weten, dan zou hij nog niet het spel verlaten, daarvoor zorgen de programmamakers. Ik ben nooit Mol geweest, maar begrijp de opzet van het programma.