Hoorde gisteren op de radio dat dominoday niet eerlijk gespeelt wordt.

Ze zeiden dat als de rij stopte ze deze buiten de camera weer opnieuw in gang zetten omdat er in het veld veel reclame verborgen zit en die moet wel zichtbaar worden.En er waren zenduren gekocht die vol gemaakt moeten worden.Wat denken jullie en zitten toch notarissen in de zaal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Dit is vorig jaar gebeurd. Dan is de recordpoging dus ook gewoon mislukt. Ongeacht het aantal gevallen dominostenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er een notaris in de zaal zit, dat zegt toch niets... Het is show en the show must go on...

Dacht je dat het hier alleen niet pluis is, je zou eens moeten weten wat er allemaal niet eerlijk gebeurt... Je zou niet eens normaal boodschappen kunnen doen...

Dit is amusement, dat neem je toch niet serieus... De olieprijs, bijvoorbeeld dat gegoochel, je moest eens weten en dat treft je wel in de beurs...

Er zijn wel ergere dingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles voor de kijkcijfers!! Geloof het maar want zoiets is helemaal uitgedacht en als het niet vanzelf gaat dan helpen ze een handje want idd de sponsors moeten wel in beeld komen.
Je wordt meer voor de gek gehouden dan je denkt.
En die notaris doet ook niet zo moeilijk hoor, zo belangrijk is het toch allemaal niet, is geen zaak van leven of dood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal best wel gebeuren, en ach, wat maakt het uit.
Alles wat je op tv ziet is maar de halve waarheid, dus die domme dominostenen.... ik zal er niet wakker van liggen, al slingeren ze het 100x opnieuw aan!