Waar vind ik een stuk tekst uit Grey's Anatomy?

Het gaat om een stuk uit het (volens mij) laatste seizoen.
Volgens mij zegt Meredith Grey het.
Het gaat ongeveer zo:
Have you ever told somebody everything's going to be ok when you know it's not? But you only do it because you love them.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Als je "script grey's anatomy" goegelt kom je een heel eind. Ik zag seizoen 5 staan (weet niet of dat het laatste seizoen is).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan de quote niet vinden, maar op deze website staan er veel: http://www.tvfanatic.com/quotes/shows/greys-anatomy/page-4.html