Is het melodietje onder de primera reclame van een bestaand nummer?

In de nieuwe reclame van primera over cadeaukaarten zit op de achtergrond een melodietje. Is dat van een nummer? Het bestaat alleen maar uit pa.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik kan maar een commercial vinden van Primera over cadeaukaarten, deze is al van eerder dit jaar, maar men gebruikt vaker oude commercials opnieuw. Ik denk dat je dit nummer bedoeld:

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanaf 7 seconden ongeveer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas ik zal eens opletten op tv