Ik zoek een programma over amerikanen die van een normaal huis een villa maken kent iemand dit?

Ik zoek een proframma dat niet zo oud is maar wel extreem, zo dat Amerikanen hun opgeven voor een villa/groot villa en ze doen de normale huis weg en bouwen een hele grote villa met zwembad en all kent er iemand dit programma?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*programma
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijn bedoel je: extreme home makeover. Hier gaat een groep mensen aan de slag om een nieuw huis te bouwen voor gezinnen die in nood zitten of iets ergs hebben meegemaakt.

Antwoorden (1)

Je bedoelt waarschijnlijk "Extreme Homemakeover" uitgezonden o.a. op Net5. Daar breken ze niet meer op te knappen huizen af en zetten ze er een villa voor in de plaats.