Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer begint seizoen 2 van the voice kids?

Wanneer begint seizoen 2 van the voice kids?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zal the voice kids direct starten na de finale van de normale tvoh. De eerste liveshow van tvoh is op 16 november. Als het net als vorig jaar is zullen er 7 liveshows volgen, waardoor de finale op 28 december zal zijn. Tvoh kids zal dan de week daarna starten (4 januari 2013).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
....

Andere antwoorden (4)

De opnames zijn nu bezig, de uitzendingen zijn nog niet gepland (of in ieder geval is er geen datum bekend) maar dat zal januari worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eind december.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel dat de finale op 23 maart is. Ik zal uitzoeken wat de begindatum is!

Toegevoegd na 2 minuten:
De vorige Voice Kids duurde 3 en een halve maand. Dit seizoen zal dit ook ongeveer zijn. Dus even rekenen: Dan begint het zo eind december.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb laatst ergens gelezen dat The Voice Kids weer begint op 21 december, maar dit weet ik niet zeker. Het kan ook een week later zijn, maar in elk geval eind december, dus dit jaar nog (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding