Wanneer begint seizoen 2 van the voice kids?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zal the voice kids direct starten na de finale van de normale tvoh. De eerste liveshow van tvoh is op 16 november. Als het net als vorig jaar is zullen er 7 liveshows volgen, waardoor de finale op 28 december zal zijn. Tvoh kids zal dan de week daarna starten (4 januari 2013).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
....

Andere antwoorden (4)

De opnames zijn nu bezig, de uitzendingen zijn nog niet gepland (of in ieder geval is er geen datum bekend) maar dat zal januari worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eind december.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel dat de finale op 23 maart is. Ik zal uitzoeken wat de begindatum is!

Toegevoegd na 2 minuten:
De vorige Voice Kids duurde 3 en een halve maand. Dit seizoen zal dit ook ongeveer zijn. Dus even rekenen: Dan begint het zo eind december.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb laatst ergens gelezen dat The Voice Kids weer begint op 21 december, maar dit weet ik niet zeker. Het kan ook een week later zijn, maar in elk geval eind december, dus dit jaar nog (: