Hoe kun je aan cadeaubonnen van amazon.de komen? Ik wil graag iets kopen op amazon.de maar dat kan alleen met creditcard / duitse rekening of bon?

Ik wil die cadeaubonnen of codes dan via ideal of paypal betalen zodat ik daarmee kan afrekenen bij amazon.de.

Of heeft iemand een beter idee hiervoor?

Eigenlijk wil ik een paar seizoenen kopen van Alarm fur Cobra 11 die ze verkopen bij amazon.de maar als er meer duitse webshops zijn daar ze die verkopen waar je wel met paypal kunt afrekenen dan is een linkje daar naar toe ook goed.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je de cadeaubonnen van Amazon alleen maar kunt kopen bij Amazon (net als dat je de cadeaubonnen van bol.com alleen maar kunt kopen bij bol.com).

Speakin' off, bol.com verkoopt ook DVD's met Cobra.

Je kunt het anders ook proberen met http://www.bol.de
Ik ka niet zo snel vinden hoe zij dat doen met betalen.