Hoe is het afgelopen met Danny Evans van X Factor?

http://www.youtube.com/watch?v=jMeNs4XZO7Q

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
11 jaar geleden
Je vorige vraag was ineens weg toen ik wou antwoorden, maar die betrof volgens mij American Idol, en de auditie van Danny Gokey.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit is die van mijn vorige vraag. Was er zo van de onder de indruk dat ik nieuwsgierig ben hoe ver hij is gekomen. Heb tranen met tuiten gehuild :$

Het beste antwoord

Hij woont nu met zijn dochter in Spanje. Hij zingt daar voor zakelijke klanten, en hij schrijft muziek voor andere artiesten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder maakt hij zwembaden schoon en repareert hij computers. Hij heeft nog 2 kinderen, uit eerdere relaties.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! En weet je ook hoe ver hij met X Factor is gekomen?
Amadea
11 jaar geleden
Hij kwam in de finale maar werd in de zesde ronde weggestemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah oké :( Dank je wel!