Hoe is het mogelijk dat er zoveel meer talent op The Voice of Holland afkomt dan op andere talentenjachten?

Er zijn zoveel mensen die erg veel talent hebben bij The Voice of Holland. Als ik dan echter kijk naar de winnaars van Idols, X Factor enz., zijn die personen helemaal niet zo goed.
Hoe kan het dat er zoveel getalenteerden naar The Voice of Holland komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

omdat daar in het begin niet naar uiterlijk, formaat, voorkomen wordt gekeken maar alleen puur op zangkwaliteit wordt gelet

Toegevoegd na 1 minuut:
in andere talentenjachten kon je vaak al aan iemands uiterlijk zien of hij/zij door was

uitzonderingen {zoals Rebecca} daargelaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat er van tevoren al 6000 mensen zijn gehoord en daaruit zijn 150 uitgekozen die echt talent hebben .... en die mensen mogen wij dus aanschouwen/horen.
Niemand klinkt dus echt slecht voor onze oren ;)