Van wie is de muziek die in de inforeclame van Eureka op het Syfy kanaal zit?

Op het nederlandse Syfy kanaal hebben ze regelmatig info reclames van hun series. Deze duren een paar minuten en geven feitjes over de serie.
Nu wil ik graag weten welke muziek er onder de reclame van een Eureka zit.
Wat ik denk te horen is "...... coming down from the mountains around.....anywhere anywhere anywhere....."
Maar dat is het niet helemaal anders had ik het met google kunnen vinden. Heeft er iemand een idee ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het exacte antwoord weet ik niet, maar ik heb vaak hetzelfde type vraag: je hoort een stuk van een nummer en wilt weten wat het is.
Ik gebruik daarvoor een App genaamd Soundhound, die laat je 'luisteren' naar de muziek en raadpleegt op basis van de opname een grote database op internet. Geheid dat je het op die manier vindt!