Mag een hulplijn bij Weekend millionairs ook zelf Googlen voor het antwoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2K

Antwoorden (3)

Ja, maar de tijd is te kort om met Google het antwoord te vinden.

Toegevoegd na 31 minuten:
Mijn collega is eens hulplijn geweest, en wist dus dat hij gebeld kon worden. Hij zat op dat moment gewoon op zijn werk en hoefde dus niet in een studio te zitten. Mogelijk is dat tegenwoordig anders.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor oud-medialen misschien. In 30 seconden kun je de diepste krochten van het internet doorzoeken. Kwestie van klaarzitten en telefoon op speaker zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt wel gelijk hebben HenkTrol, maar je weet niet DAT je gebeld gaat worden en als je gebeld wordt moet je dan dus net de mazzel hebben dat je achter een pc met internet-aansluiting zit en heel snel kun googelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een vriend naar dat programma gaat, dan weet je nooit of hij überhaupt op die stoel terecht gaat komen, dan weet je ook niet OF hij je gaat bellen (want bij mijn weten mag je meerdere hulplijnen opgeven voor meerdere onderwerpen) en dan weet je ook niet hoe laat hij gaat bellen.
Kortom: De kans is groter dat je niet naast je pc zit dan wel. En wat betreft de hulplijn die in het achterkamertje zit... Lijkt me sterk, anders had Bamibal dat zelf wel gemeld in zijn antwoord
Nee dat kan die persoon niet doen. Aangezien de persoon van de hulplijn in de studio ernaast zit.

"Helaas gaat dit niet op. Er wordt helemaal niemand gebeld. Elke kandidaat neemt 5 vrienden mee. Die worden in een studio ernaast gezet en als het zover is mag je er 1 uitkiezen die je helpt en wordt er verbinding gemaakt met de naastgelegen studio. En daar staat uiteraard geen PC..."

Toegevoegd na 2 minuten:
Bijna elke vraag kan je namelijk binnen 5 seconden googlen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou best mogen, maar die halve minuut is daar echt te kort voor, Uitzending is opgenomen, dus de hulplijn kan echt niet thuis al gaan zitten zoeken zo gauw de nieuwe vraag gesteld is.
anneliez