Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden in sommige tv series het bovenlichaam niet weergegeven van sommige personages?

Dat je alleen hun onderste lijf ziet en af en toe hoort praten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
13 jaar geleden
Dat snap ik niet. Acteurs die praten zijn toch gewoon in beeld? Of bedoel je figuranten die bijvoorbeeld in een restaurant zitten te smoezen? Nee, want die zie je ook gewoon aan de bovenkant...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeld? Ik kan zo alleen Mom&Dad in Cow&Chicken bedenken. Of bedoel je in sommige shots, dus in een andere scene zie je ze wel volledig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
new zoals bij Cow and Chicken en The Powerpuff girls haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.eeggs.com/images/items/849.full.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je tv misschien verkeerd afgesteld en valt sommig beeld buiten beeld :D.
Amadea
13 jaar geleden
Je link geeft: 403 Error - Forbidden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://worldwidecrazynews.blogspot.nl/2012/06/8-famous-faceless-tv-show-characters.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cow+and+chicken&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1536&bih=834&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=m_IaUKiHJPS20QWTnIBg#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=cow+and+chicken+mom+and+dad&oq=cow+and+chicken+mom+&gs_l=img.3.0.0i19l2.2788.3796.0.5023.5.3.0.2.2.0.54.135.3.3.0...0.0...1c.WJOI1y2VECE&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=b527c110dcd9a083&biw=1536&bih=879
Amadea
13 jaar geleden
Dat zou ik eerder tekenfilms noemen dan televisieseries.
Amadea
13 jaar geleden
Maar Kinotje, geef jij eens een voorbeeld van wat jij nou bedoelt?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tekenfilmserie is een televisieserie. Ik ga er ook wel vanuit dat hij een serie bedoelt met levende mensen, maar ik ken het onderlichamen principe alleen uit tekenfilms.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Zie het als een running gag. Misschien wordt het bovenlichaam ooit onthult en zal de kijker dus naar de serie blijven kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Cow & Chicken bedoelt, waarin je Mom & Dad nooit ziet, dan is dat een persiflage op Tom & Jerry waarin nooit het bovenlijf van de gillende vrouw getoond werd. Dit werd volgens mij gedaan vanwege het perspectief. Tom & Jerry zijn dieren die lager bij de grond zitten, het "camera" standpunt is dan gericht op de benen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat niet overal op. Zie ook ms. Sarah Bellum uit de Powerpuff Girls...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing