Wie kan volgens jou het beste Mirella van Markus opvolgen bij Goedemorgen Nederland! ?

Mirella van Markus gaat binnenkort ophouden met het presenteren van het televisieprogramma Goedemorgen Nederland!. Welke presentatrice kan haar volgens jou het beste opvolgen en waarom?

Ik kies het origineelste antwoord als 'Beste antwoord'.

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Sofie van den Enk van RTV Utrecht!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beertje van Beers graag, want die mis ik een beetje op tv. De schat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bridget Maasland. Dan zou ik echt iedere dag kijken. Ze heeft wel wat waarbij je lekker wakker kan worden.

En als zij niet wil Lucille Werner. Lijkt me wel grappig om te zien en volgens mij kan ze wel meer dan Lingo.