Maar ik betwijfel of je dat nu kan bellen, het programma loopt nu niet.

Dat zie je ook hier: http://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn-vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (3)

Ik heb grondig voor je gezocht maar kan niks vinden. Denk niet dat daar een apart nummer voor bestaat maar dat je gewoon SBS6 moet benaderen -> Tel: +3120-8007000. Ik weet trouwens niet of er momenteel gedraaid word en of er een nieuw seizoen aan zit te komen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de FAQ van SBS staat dat aanmelden voor het programma mogelijk is. Wellicht is de rijdende rechter of iets dergelijks iets voor u?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoe kan je dat na 6 minuten al grondig gezocht vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb grondiger gezocht in 8 min maar je hebt een punt: het programma loopt nu helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Amadea, kan gewoon hoor :P
Je kunt je op dit moment niet opgeven voor dit programma, zie: http://www.sbs.nl/publieksinfo/sbs-6/faq-sbs-6/programmas-sbs-6/red-mijn-vakantie
Algemene info: http://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn-vakantie
Dus vermoedelijk is er op dit moment geen telefoonnummer voor dit programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt mailen naar redmijnvakantie@sbs.nl of bellen naar de red mijn vakantie alarmlijn: 0031 653 99 6666

Toegevoegd na 7 minuten:
De presentator heet trouwens Alberto Stegeman.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan toch nog gewoon een antwoord op de vraag :) +je