welke liedjes van herman van veen zijn der gebuikt in de series J Kwak waar niet in gezongen is zo alles Alfred J Kwak - Kijk niet om ?

zeg maar de achtergrond muziek van herman van veen en in de series Alfred J Kwak

Toegevoegd na 5 minuten:
dus ik bedoel de achtergrond muziek

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een liedje zonder zang bestaat niet ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hier alle albums van Herman van Veen. Hier zit niet tussen wat je bedoelt. Alleen de LP van A. J. Kwak uit 1978, maar dit is een verhaal. Ik vraag me af of wat je zoekt wel bestaat.

Het beste antwoord

de muziek van de liedjes ; spetterpieterpater en ik ben vandaag zo vrolijk!
er zijn er meer maar die weet ik zo snel niet , misschien later!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De liedjes van Herman van Veen zijn door hem zelf geschreven en gezongen. Dat is nou juist hét kenmerk van liedjes, dat ze gezongen worden.
De muziek voor de serie Alfred J. Kwak werd behalve door Herman van Veen ook gecomponeerd door Harry Sacksioni en Erik van der Wurff.
En er is te vinden dat de bekende Canon van Pachelbel in de serie is gebruikt.

Als je naar een speciaal stuk muziek op zoek bent moet je de vraag verduidelijken.
Amadea