Wie is die dame met krullen in het tv-spotje van de Oudejaarstrekking van deStaatsloterij?

Wie oh wie is die wonderschone dame met krullen in het tv-spotje van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij?? Het lijkt een futiliteit, maar mijn levensgeluk hangt er van af!!

8 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

De dame met krullen in het tv-spotje van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij is actrice en presentatrice Chantal Janzen.
Bronnen:
4 maanden geleden