Ik vind het er erg nep uit zien, ik denk dan ook dat het nep is, je ziet vaak gewoon dat het geacteerd is. Als er al iets van realiteit in zit, is er toch bepaald wat de mensen moeten zeggen/doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het hartstikke nep is. Ik kan mij niet voorstellen dat een weldenkend mens aan zulk uitschotprogramma's wil meewerken. Ik heb het programma slechts eenmaal gekeken, maar toen had ik gelijk genoeg voor 10 jaar tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo nep als het maar kan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo nep en ingestudeerd als elk Amerikaans programma bijna is.
EN ZEKER DE PROGRAMMA'S OP MTV!
Bijna alles is nep en in scene gezet op MTV....