Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet de kinderserie met een jongen met een plukje haar midden op z'n hoofd? (geen tekenfilm) Rond ongeveer 1982.

Het was een jongensclub waar geen meisjes in mochten. Ze hadden een hond met een zwarte vlek om het oog en de rest was wit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
11.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
amerikaans of engels of ...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou de boefjes waren veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder ergens begin jaren 20 onder de naam our gang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is wat ik door kreeg. Ik stel de vraag namens iemand anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@corsa dat is wat ik daarnet dus dacht : ik wilde de boefjes al zeggen, schrijven, toen in 1982 zag, dat klopt dus niet ! de boefjes zijn van véél eerder nl. van voor mijn jeugd...! van voor 1960 !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat waren "de boefjes" :)

Toegevoegd na 3 minuten:
De jongen net het plukje is trouwens alfalfa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tnx! Toen ik "de boefjes" vertelde (ik stel de vraag namens iemand anders) werd er al geroepen dat dat het was. Dank u. Ik kan de vraag pas over 50 min. sluiten.

Andere antwoorden (1)

"De boefjes" inderdaad, of, naar het Amerikaanse origineel "The Little Rascals". Overigens dateert het Amerikaanse origineel van die film van 1994.

De film is gebaseerd op een serie korte films, die in Nederland ook bekend staat onder de naam 'De boefjes'. Die filmpjes zijn gemaakt tussen 1922-1944.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding