Weet iemand waar in italie de reclame van de fiat 500 is opgenomen?

op het einde zie je een strand met een eiland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat het deze is, maar misschien wel: http://www.fiatblog.nl/?p=13937

Het beste antwoord

Op Ischia

Dat is een eiland in de baai van Napels, het het grootste van de Flegreïsche Eilanden. Het kasteel op het eiland in de baai is Castello Aragonese.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Je herkende het zeker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook wel grappig dat in de vraag staat: een strand met een eiland maar dat strand LIGT op een eiland en dat 'eiland' is iets waar je naar toe kan lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, nooit geweest (maar ziet er wel leuk uit). Dat eilandje leek me zo herkenbaar dat ik een schermprint van een fragment van de reclame in de fotozoeker van Google heb gegooid. Dan nog even wat verder zoeken en controleren en je hebt het antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die truc ken ik nu met foto's maar schermprints maken gaat mij boven de pet. Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt :)