aan welk kookprogramma kan je nu mee doen?

ik heb een vriend van 17 jaar en die is gek op koken en is er ook heel goed in. nu wil ik hem opgeven voor een kookprogramma, maar ik weet niet welke kookprogramma's er zijn en welke nu op tv zijn en of je ook mee kan doen op 17 jarige leeftijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor in welke stad of plaats ben je op zoek?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij woont in Bergen op Zoom, dat ligt in Noord-Brabant

Antwoorden (1)

Dit is een lastige aangezien de meeste programma’s op meerderjarige gericht zijn. Het kan wel zijn dat ze een eventuele uitzondering maken als je vriend in dit jaar nog 18 jaar wordt. Maar dat betwijfel ik.

Je vriend kan misschien meedoen aan junior kookprogramma’s maar daar moet ik je dus ook helaas voor teleurstellen, want dat is voor een nog jongeren doelgroep is gericht.

Ik stel voor om nog een paar maand te wachten, in die tijd kan hij misschien zijn recepten nog perfectioneren wat het wachten wel waard wordt!