Afgelopen zondag de laatste dubbele aflevering van Nikita gemist. Kan ik die ergens terug kijken?

Niet de laatste dubbele aflevering staat op 1 vd genoemde sites

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
typ in op google: 'nikita online'. je vind dan wel een aantal sites zonder Nederlandstalige ondertitel.

Antwoorden (2)

Ik denk wel op www.watchfreemovies.ch dat is een algemene site waarop je series kunt bekijken op internet zonder dat je iets hoeft te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan op deze site: http://www.tv-links.eu/ bijna elke serie terug kijken gratis (: