dit is echt een programma voor onderontwikkelde mensen die een voorkeur hebben voor sex en alcoholmisbruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Oh oh Cherso is een soort soap
waarin 8 jongeren uit Den Haag vakantie vieren in Chersonissos.
Daarbij horen de nodige drank, kwajongens streken en seks.
Vanavond was de 2e aflevering op tv.
En vorige week werd de serie door meer dan 1 miljoen mensen bekeken.

Een hele ordinaire Nederlandse real life serie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh en de 4 dames en 4 heren dragen allemaal een bijnaam.
Zo heten ze joker, snipper, sterretje, matsoe matsoe en de dames heten barbie, little princess, kabouter en de laatste heeft geen bijnaam.

Hier onder een foto van de vakantiegangers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan Hans van der Togt goed: "Ik heb nog nooit zoveel platte, ordinaire, smakeloze porno gezien"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Annswers;

Ik heb het vanavond ook gezien en kan niet anders concluderen dan dat dit een sociodemografisch experiment moet zijn. Een studie van Hagenezen onder extreme omstandigheden. Kan toch nooit als amusement bedoeld zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het wel uitleggen in 1 woord! VERSCHRIKKELIJK!
Waarom gaan mensen zo op tv! Ordinair. Het zullen je kinderen maar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een kruising tusssen zomergasten en villa felderhof... dus praten over existentiele vraagstukken maar dan in een prachtige buitenlandse locatie.

rtl 5 wilde eindelijk is de diepte in. ze zijn er MI in geslaagd. veel lager kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een serie die echt nergens overgaat en de jeugd een slechte naam geeft

Toegevoegd na 6 uur:
en ik meen dit ik behoor zelf ook tot de jeugd en als er dan een oudere mevrouw/meneer langs loopt en mij dan aankijkt alsof ik zn tas wil jatten dan weet ik hoe het komt.
Ik heb er dus een gewoonte van gemaakt dat als ik zoon oudere mevrouw/meneer langs loopt altijd goedeavond te zeggen ofzo haha