Hoe kan ik een Panasonic TV vanzelf laten opstarten op de HDMI ingang?

De TV komt na het opstarten op prog 1. Daar is echter niets. Ik zou graag hebben dat hij opstart op HDMI1 omdat daar de decoder aangesloten is. Langs Scart ging dit wel, maar dan is er geen HD.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Het beste antwoord

Als de decoder aan staat zou die vanzelf op hdmi moeten gaan, anders even andere hdmi poort gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal het eens proberen, bedankt.