hoe heette Disney XD vroeger?

Ik weet wel dat het eerst Jetix heette en daarvoor Foxkids, maar hoe heette het dan VOORDAT het Fox Kids heette?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
12K

Het beste antwoord

Daarvoor bestond het nog niet. Eerst FoxKids, dat veranderde toen in Jetix en dat is weer veranderd in DisneyXD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jetix, en daar voor Foxkids
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees eens even goed de uitleg bij de vraag..
Het programma is gestart met de naam 'Fox Kids'. Daarna is het inderdaad, door licenties e.d., veranderd naar Jetix en nu Disney XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fox 8 en toen tv10 en nog een paar andere namen. Maar volgens mij begon het niet met fox kids.... (Ik kan het ook fout hebben)