wanneer komt nikita seizoen 3 op veronica?

p.s. de laatste aflevering was gisteren (van seizoen 2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Seizoen 3 is nog in de maak, althans volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Nikita_%28TV_series%29#cite_note-s3renewal-7

Seizoen 3 komt waarschijnlijk eind 2012 uit in America. En het verbaast me niet dat in je het een paar weken later ziet Nederland.
Een paar weken terug kon je namelijk de finale aflevering zien op internet.

Ik volg het trouwens op internet en weet dus niet of de echte finale aflevering geweest is. op http://www.veronicatv.nl/programmas/nikita zie ik namelijk alleen informatie over de op een na laatste aflevering namelijk:'crossbow' en volgens mij moet er nog een 23ste aflevering komen genaamd: 'homecoming' aangezien er per zondag 2 afleveringen worden uitgezonden en aflevering 23 valt dus op een oneven getal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan kijken of op de site van internet het programma van de komende weken staat, dit is wel vaker zo. In dat geval kan je zien wanneer er een volgende aflevering komt! ;)
Je kan altijd nog kijken of er een mailadres is of iets dergelijks om contact op te nemen, dan kan je het ze gewoon vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik heb laatst gelezen dat het 3de seizoen van Nikita al in Mei in de US is begonnen, heb er naar gezocht maar kan het niet vinden.. Iemand enig idee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze beginnen in juli pas met filmen, dus het zal rond oktober en misschien iets eerder/later in amerika op tv zijn. Dus dan zal het een paar weken later in nederland ook worden uitgezonden.