Bij Ziggo moet je altijd een abonnement nemen op het analoge basispakket. Dat kost 16.45.
Bij Ziggo betaal je niets extra voor het digitale basispakket. Circa 60 televisie- en radiozenders. En je abonnementsbedrag blijft gelijk. Dus 16.45. Het enige wat je nodig hebt, zijn een digitale ontvanger en een smartcard.
Digitaal Totaal kost bij Ziggo 9.95. Dan heb je alle keuzepakketten plus extra zenders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
uitstekend antwoord.

Andere antwoorden (4)

Bij Ziggo kun je alleen maar digitale t.v. aanvragen als je óók betaalt voor de analoge t.v. grrrr Dus 9,95 en 16,95!

Via KPN kun je ook digitale t.v. ontvangen. Het signaal komt dan binnen via je Xperiabox. Dit kost maar 10 euro per maand en als je een totaalpakket hebt (internet, telefoon en t.v.) is het relatief het goedkoopste van alle aanbieders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij UPC moet je ook eerst het basis kabelpakket afnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is afhankelijk op welke manier die digitale televisie binnenkomt. Als dat via de kabel binnenkomt betaal je ook voor get gebruik van de kabel.

Komt het signaal via de sateliet, de lucht (zoals bij digitenne), telefoon (zoals bij ADSL) of via glasvezel, dan heb je de kabel niet meer nodig.

Ik heb zelf een glasvezelverbinding waarover de telefoon, digitale televisie en internet loopt. Ik heb dan ook geen kabel of telefoon (KPN) abonnement meer nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat in jouw situatie het goedkoopst / beste is, hangt af van andere diensten. Meestal is een alles in één pakket het voordeligst. Daarnaast is het afhankelijk wat op jouw huisadres geleverd kan worden. Glasvezel is niet overal aanwezig. De kabel ligt er toch al en is dan een redelijk alternatief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is dat heel simpel, ik woon in een beschermd buiten gebied, er is geen kabel, dus ik betaal alleen KPN Digitenne.
De eerste digitenne kreeg ik gratis en de tweede huur ik voor € 4.00 p.m. en het abonnement voor 2 digitennes is € 8.50 p.m.