Hoe oud moet je zijn om mee te mogen doen aan Peking Express?

Het lijkt me heel leuk om hieraan mee te doen, alleen vraag ik me af hoe oud je moet zijn... Uiteraard moet je daarna nog door een screening heen en daardoor heb je een hele kleine kans dat je uberhaupt mee mag doen, maar het zou jammer zijn als ik denk mee te kunnen doen, terwijl mijn leeftijd mij al direct tegen houdt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe jong ben je?
Kijk even naar de leeftijd van de huidige spelers.
Volgens mij is dat meisje die met hans reist ook jong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robin is 22jr

Het beste antwoord

Je moet 18 zijn: Net5 is op zoek naar duo's die zich met een minimum aan middelen in het meest waanzinnig avontuur willen storten. Peking Express komt terug...

Durf jij deze ultieme race aan, samen met die ene persoon waarmee je een bijzondere band deelt? Schrijf je dan nu in, je hebt tot 1 december de tijd.

De eerste selectieronde zal plaatsvinden in het weekend van 10 & 11 december, de tweede ronde in het weekend van 17 & 18 december.

Deelnemers moeten minstens 18 jaar oud zijn en zich kunnen vrijmaken vanaf januari 2012 voor de opnamen.

Inschrijven doe je via net5.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk... Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volwassen dus minimaal 18 jaar.