Waar kun je op YouTube de nieuwste afleveringen van GTST vinden?

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rtlgemist.nl
Ritsuka
12 jaar geleden
Die staan niet op Youtube, copyright
Snuffel
12 jaar geleden
aha. Dank voor je antwoord Ritsuka. Je krijgt tien punten als je het als antwoord plaatst.

Het beste antwoord

Youtube is heel streng met materiaal waar copyright op zit. Afleveringen van series overleven meestal niet lang op Youtube, omdat ze erafgehaald worden.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die staan er helaas niet meer op. Vroeger stonden ze op het kanaal van GTST, maar die heeft zijn kanaal beëindigd. Als je de aflevering wil zien, moet je naar de site van RTL XL gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt op rtl xl kan je hem terug vinden, of uitzending gemist(bij auto), maar dat kost geld, je kan eventueel ook een app downloaden(als je tel daar voor geschrikt is) daar kan je het gratis terug zien

Toegevoegd na 30 seconden:
Bij auto is bij ziggo