Waneer komt de volgende holland got talent?

De titel zegt denk ik genoeg.

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien morgen,
of anders overmorgen. (of anders de dag daarna) ga nu maar lekker slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:p wat een *** antwoord haha.
Bedankt he en slaap lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
any time!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk je daar naar uit? Holland got talent? Dat zijn programma's waarbij de televisie hier uit gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, komt er nu alweer zo'n onzinprogramma. Dat een mens naar die opgefokte troep kan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk er niet naar uit maar ik vindt het leuker dan xfactor en al dat soort programmas.

Antwoorden (2)

Dat is nog niet bekend. Ik weet alleen dat mensen zichzelf kunnen inschrijven tot 31 Mei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na de zomer