Welke aflevering van Nikita was 8 dagen geleden op TV?

Mijn vader volgt de serie Nikita (remake). Hij had niet afgelopen zondag, maar de zondag daarvoor de aflevering gemist op TV. Of ik die nog kon opsporen. Wie kan mij vertellen welk seizoen en welke aflevering van dat seizoen deze serie was? Of hoe ik dit kan achterhalen. Titel van de aflevering is ook goed. Alvast bedankt. Ook namens mijn vader :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat waren er twee:

5. The Guardian
zondag 15 januari 2012 om 20:30 uur

en

6. Resistance
zondag 15 januari 2012 om 21:25 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel iHave! Dat is balen voor mijn vader, want dan heeft ie twee gemist...